طرح سالم بمونیم

تیم سلام گل در راستای گسترش فرهنگ تولید در زمینه محصولات کشاورزی و آشنایی بیشتر با حرفه کشاورزی و استفاده بهینه از سبزیجات و میوهها، جهت کاشت سبزیجات و در فضاهای آپارتمانی در ظروف بازیافتی توسط کودکان و برگزاری جشن برداشت با تهیه یک غذای دلخواه از محصول بدست آمده، اقدام به برگزاری طرح سبز خود، به نام” سالم بمونیم” نمود. در این طرح دانش آموزان عزیز به صورت گروههای سه نفری( از اعضای خانواده، همکلاسی، فامیل، همسایه و … )با استفاده از ظروف بازیافتی، گلدان تهیه کرده و سبزیجات خود را کاشتند. روشهای تهیه گلدان و کاشت سبزیجات از طریق ارسال فیلم در شبکه های مجازی مدرسه در اختیار خانواده‌ها قرار گرفت.
هدف طرح:
ارتقاء حس مشارکت و کار تیمی
علاقمند کردن کودکان به خوردن سبزیجات و غذای سالم.
رشد اعتماد به نفس کودکان با ایجاد نقش سازندگی و تولید.
تقویت فن بیان با ارائه آن در جلوی دوربین.
ایجاد حس مسئولیت در برابر موجود زنده ای بنام گیاه.
جلب توجه کودکان به استفاده بهینه از مواد بازیافتی.
علاقمند کردن خانواده ها به پرورش گل و سبزیجات حتی در آپارتمان با حداقل امکانات.

برندگان این طرح توسط دو گروه انتخاب شدند:
داوران کوچک: از چهار نفر از شرکت کنندگان و برندگان دوره ها و مسابقات قبلی سلام گل، دعوت شد که با حضور در دفتر سلام گل و تماشای فیلمهای ارسالی شرکت کنندگان، سه تیم را که از نظر آنها همه شرایط را رعایت کرده اند به عنوان برنده انتخاب کنند. تیم داوران کوچک علاوه بر در نظر گرفتن شرایط مسابقه، شادترین گروهها را به عنوان برنده انتخاب کردند.
داوران تیم سلام گل: 11 تیم را که بیشتر شرایط را رعایت نموده و همچنین در اجرای طرح خلاقانه عمل کرده بودند را به عنوان برنده برگزیدند.
به بقیه شرکت کنندگان نیز به پاس تلاش و حضور پرمهرشان در کنار تیم سلام گل تقدیرنامه هایی اهدا گردید.

دیدگاهتان را بنویسید